Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2012

podkład Bourjois Flower Perfection - ode mnie czwórka


Zabieram się za recenzję podkładu Bourjois Flower Perfection i tu mam pewien kłopot.



Mieszane uczucia, nie wiem czy spowodowane tym, że odcień kupiłam ciut za jasny, czy jednak Bourjois niekoniecznie stworzył najlepszy produkt.
Podkład rzeczywiście dobrze kryje, tuszuje to co ma tuszować i na pewno dobrze matuje, dziewczyny o tłustej skórze powinny być zadowolone.
Dla mnie to fluid do makijażu typu porcelanowego.
Trwałość przyzwoita ale nie rewelacyjna i duży minus za wyjątkowo dzielne zostawianie śladów na kołnierzyku.



Podkład ma, moim zdaniem, bardzo ładne, choć wcale niefunkcjonalne opakowanie.
Gąbeczka do aplikacji, zainstalowana w nakrętce okazała się mało użyteczna, bo nie dość, że mała, to jeszcze zjada sporo fluidu.


























Oferta odcieni jest całkiem spora, naprawdę można wybrać ten dla siebie, choć ja radziłabym najpierw w drogerii sumiennie skorzystać z testera.
cena w widełkach 55 - 65zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.