Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

Garnier Krem BB Blemish Balm Cream

 Lekki letni podkład
Garnier Krem BB   Blemish Balm Cream






Zawsze staram się mieć nowości, więc nie mogłam obok BB Garniera przejść obojętnie.

Reklamowany jako nowa formuła bo 5 w 1, niektóre z nas może rozczarować. Panie, szukające typowego podkładu niech tego nie kupują. Za lekki, za cienki, wcale nie kryje większych defektów skóry. 
Konsystencja kremu jest gęsta, zwarta, dzięki czemu krem jest dosyć wydajny, na skórze bardzo dobrze się rozprowadza i momentalnie daje uczucie nawilżenia.


To coś w rodzaju bardzo, bardzo lekkiego podkładu, który daje skórze efekt odświeżenia, rozpromienienia i wyrównania kolorytu.
Myślę, że będzie genialny latem, wtedy gdy skóra potrzebuje tylko niewielkiej korekty.
Oczywiście obiecywane przez producenta nawilżenie potwierdzam, rzeczywiście BB Garniera doskonale spełnia zadania dla kremu na dzień.

To produkt dla pań 35+ i myślę, że na dobre zadomowi się w naszych łazienkowych szafkach, choć krem już dziś ma tyle samo zwolenniczek co przeciwniczek.

Jego atutem jest też przystępna cena.
Rossmann - cena promocyjna - 14,99zł
potem ma kosztować 19,99.

odcienie: jasny i śniady, trochę mały wybór tym bardziej, że ten do cery śniadej jest faktycznie dosyć ciemny.
Beauty Balm Perfector - Cera Jasna      Beauty Balm Perfector - Cera Śniada


4 komentarze:

  1. no właśnie też stwierdzam, że dla lepszego krycia to on się nie nadaje, ale może przyda się na lato, kiedy będę potrzebowała jakiegoś lekkiego podkładu, na chwilę obecną czuję, że dobrze nawilża, ale chyba za bardzo się po nim "świece" :/ ale dam mu jeszcze szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś przeszłam obok niego. Sprawdziłam kolory na ręce i nie mogłam się zdecydować, czy ciemny, czy jasny i nie wzięłam żadnego. Ale chyba też dlatego, że chwilę wcześniej wydałam na krem do twarzy 155zł :)
    Jest cudowny!! Za kilka dni będzie u mnie na blogu recenzja :D
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten ciemny. Sama jestem dosyć mocno śniada, więc miałam prosty wybór ale ten odcień jest wyraźnie do opalonej skóry.

      Usuń
  3. Dorwalam krem jak tylko pojawila sie jego premiera w UK, wybralam odcien Light- nie zaluje. Nie jest dla kazdej cery i na pewno nie kryje jednak dla osob, ktore lubia tego typu kosmetyki moze byc ok:) Robilam nawet jego obszerna recenzje swojego czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz to dla mnie miły prezent, dziękuję i do zobaczenia znowu.